کارت تخفیف DS محصولی از دنیای سبز سلامت

پنل اس ام اس دنیای سبز و سلامت

23 آذر 1396
بازدید: 1027
اخبار فروشگاه
پنل ارسال اس ام اس دنیای سبز و سلامت (پیام کوتاه) از زودبازده ترین و ارزانترین ابزار های تبلیغاتی و اطلاع رسانی می باشد، به همین دلیل روشی فراگیر و محبوب جهت تبلیغ و ارتباط صاحبان مشاغل با مشتریان محسوب می شود. این ابزار چه برای کسب و کار های نو پا و چه برای کسب های شناخته شده و مطرح، ابزاری موثر به حساب می آید.

تجارت های تازه تاسیس می توانند برای گرفتن بازخورد اولیه از شرایط بازار، شناساندن خدمات و کالاها و بر سر زبان انداختن کسب و کار خود از ارسال اس ام اس های گروهی و منطقه ای استفاده کنند.

این در حالیست که مشاغل شناخته شده نیز برای ایجاد ارتباط بیشتر با مشتریان، اطلاع رسانی عرضه خدمات و کالاهای جدید و همچنین جذب مشتریان بیشتر از این شیوه بهره میبرند.

امروزه خیلی از صاحبین مشاغل برای تبلیغ موثر خود، محتوای اس ام اس ارسالی کسب و کارشان را با آدرس سایت، شبکه های اجتماعی، لینک ویدیو و عکس و... همراه میکنند که هم جذابیت بیشتری ایجاد میکند و هم حجم اطلاعات بیشتری از تجارت خود را در اختیار مخاطبینشان قرار می دهند.

در واقع نحوه ی ارسال پیام و محتوای آن نقش مهمی در چگونگی تاثیر این ابزار در دنیای تجارت امروز ایفا می کند.

 

مزایای استفاده از پنل اس ام اس دنیای سبز و سلامت در تبلیغات:

تبلیغات از طریق پنل اس ام اس دنیای سبز و سلامت در واقع یک ابزار مستقیم و بدون واسطه می باشد و به همین جهت از اثر گذاری بالایی بر میزان فروش برخوردار است. کوتاه و مختصر بودن متن پیام های تبلیغاتی از دیگر جنبه های جذاب بودن این نوع تبلیغات است.بر اساس تحقیقات 95 درصد پیام های تبلیغاتی توسط مخاطبین خوانده می شوند.

علاوه بر این موارد از آنجاییکه قابلیت پیگیری دریافت پیام های ارسالی مشتریان وجود دارد، تبلیغاتی هدفمند و موثر از این طریق شکل میگیرد.

هزینه های پایین، شمار مخاطبین زیاد و باز خورد فوق العاده این ابزار تبلیغاتی باعث قدرت هرچه بیشتر آن می شود که با یک متن ارسالی جذاب باعث ماندگاری پیام های ارسالی در موبایل مشتریان برای رفع نیاز های آنی و آینده آنها به کالا و خدمات معرفی شده می شود.

 

از پنل ارسال اس ام اس دنیای سبز و سلامت به دو روش گروهی و منطقه ای استفاده میشود:

 ارسال اس ام اس گروهی در مواردی که شماره مخاطب یا مخاطبان را داشته باشیم کاربرد دارد، مانند:

-فروشگاهها، بوتیک ها، مزون ها و... جهت اطلاع رسانی تخفیف ها، اجناس جدید، جشنواره ها و... به مشتریان خود.

- مراکز درمانی و پزشک ها؛ برای نوبت دهی و یا یادآوری نوبت بیماران

-مراکز و دفاتر بیمه جهت یادآوری موعد اقساط یا تاریخ اتمام بیمه مشتریان

-مشاورین املاک برای معرفی املاک جدید به مشتریان خود

-ارسال پیام از طرف مدیریت یا روابط عمومی یک ارگان، سازمان، اداره و یا شرکت به پرسنل برای اطلاع رسانی جلسات، اخبار جدید، لغو جلسات و...

ارسال اس ام اس منطقه ای (انبوه): در مواردی که مخاطب را نمیشناسیم ولی به صورت گسترده در یک منطقه و یا از طریق بانک های اطلاعاتی برایشان پیام ارسال می کنیم از این نوع ارسال استفاده می کنیم که مانند یک بیلبورد دریک خیابان پر رفت و آمد عمل می کند. مانند:

-تبلیغات در سطح منطقه، شهر و کشور بر اساس کد پستی، پیش شماره و...

-اعلام فروش ملک در منطقه

-اعلام فروش و پیش فروش های فوق العاده به صورت گسترده...

پیام بگذارید